Tuesday, August 23, 2011

UDAK UTING 7 BULAN

Udak uting dah besar dah....

Dah 7 bulan dah dia....

Sekarang ni banyak gak perubahan dah udak uting mama ni....


Sekarang ni dah laju dia meniarap......aritu bibiknye g toilet kencing, keluar2 toilet tgk si aril dah ilang...upenye nun dah keluar kat pintu umah.....

Skg mmg pantang bukak pintu umah....asal bukak confirm kepintu umah dia tuju...pastu tgk kete, mulala mulut dia buuu buuu...nak berjalan la tu.....



Pastu merangkak pun dah bole, cume tak bole gerak la......Just bole merangkak pastu tertonggeng2 dia....


Makan pun sudah.....pagi makan rusk, petang makan bubur carrot.....asal nampak mangkuk dia, mula la terjerit2....asal dgr orang blend terus jerit2....tau je dia time makan dia...


Badan pun dah bam2 dah...tp aril ni lg tinggi dari abangnye kot....baju2 abangnye yg abangnye pakai umur 9 bulan skg dia dah muat dah...


Lagi ape ye perkembangan udak uting....haaa...makin manja dgn bibik dia....pantang nampak bibik nangis2 nak kat bibik..haaa, elok sgt la tuh....aku dah tahap sound bibik aku jgn manjekan anak aku, bukan ape nanti kalo bibik aku xde ke cuti ke tak ke masak aku...haisshh....


Tu je kot perkembangan udak uting buat mase ini


No comments: