Thursday, August 4, 2011

MASALAH NEGARA

Bukan masalah negara tp masalah bendera berkibar....

Pinggang aku ni dah macam nak tercabut....ni kes nak period la ni....selagi tak terkeluar period aku ni hazab la sakit pinggang aku ni.....

Punah harapan aku nak puasa full tahun ni...hehehe, cam la pernah puasa full.....apa punye harapan daaa


Tapi tu la, aku ni dah beranak dua tp apsal la period pain aku ni teruk giler...makin teruk ade la.....mase first day and second day tu perut aku punye sakit cam kene hiris pisau okeh....serious mmg sakit giler.......aku rasa cam perut aku tu luka cam kene hiris pisau yg pastu luka tu kene air....haaa...camtu la aku rase okeh....

seksa giler,sakit nak mati....


Cakap pasal period pain ni, teringat aku dulu mase zaman sekolah, period pain aku teruk gak, tp tak la seteruk skg.....

Mase tu orang dok cakap nanti ble dah kawin elok la period pain tu....

Aku pun tak tau ape kene mengena period dgn kawin.....tettt

Haaa....kalo mase tgh period orang cakap gtu, rase tang2 tu jugak aku nak kawin sbb tahan sakit punye pasal.....


Sekali dah kawin anak dah dua, gtu jugak rasenye, lg teruk ade la...nyaris aku tak ambil keputusan nak kawin masa sekolah dulu.....

Alasan kaawin sbb nak ilangkan period pain...boleh????????


Laki aku pun dah bising suh jumpe doctor sbb period pain aku mmg teruk giler2 skg ni.....

Tapi aku ni takut nak jumpe doctor...huhu(cam budak2)

Dulu lepas lahirkan aki aku period 2 bilan sekali.....sampaikan aku termengandung pun aku tak sedar...tau2 aku kegguran mase tu....

Tapi skang ni period aku ok...setiap bulan and tepat 28 hari....

tp tu la masalahnye skang kesakitannye tu masyaallah sakit gilerrrrrr.....

APekah yg patut ku lakukan....

2 comments:

Nurhayati said...

takat ni blom pernah rasa period pain yg amat teruk. takat sakit2 pinggang je.

nydia-mama akif said...

wah...bagus la tak sakit teruk.....