Monday, August 15, 2011

JUADAH UTK ORG TERTENTU




Hari ni aku tak puasa...dah 4 hari sbnrnye...adoi...tak shuke tol la.....

Aku baru balik dari Giant and beli bekalan2 ni utk aku makan jap lg...idak le aku makan sume...simpan utk esok and lusa and tulat and sampai aku leh pose balik la....

I tell u kalo tak pose ni lg hazab dari pose okehh...

Laponye ngalahkan org tak makan 10 hari....perut aku dah berdondang sayang je ni....

Kalo pose elok je kan...takde pun lapor2, perut rase lega je...ringan je badan...

Tetpiiiiiii klo takleh pose, masyaallah....aku cam kebulur jadinye.....lapar tak hingat, dahaganye lg...rase nak teguk air satu tempayan jer....

..

Pembelian utk mentadarah waktu tak pose ni pun kene agak2 la jugak....Jangan la ko g beli mc D pastu makan dlm surau, adoih, sian org yg nak masuk surau pastu....dah tentu2 bau harum mc D tu tertinggal lg....


Jadi pastikan yg bau agak kurang and mudah utk disorokkan and mudah utk dimakan ....Jadi aku beli air kotak, coklat snickers, kurma and cornflakes...


Aku ni tgh tunggu turn surau kosong, tp kebulur sgt dah ni.....


2 comments:

wan muliani said...

Uish sodapnye...tahun ni yani tak merasa kot tinggal pose..hihi tapi tahun2 sudah yani siap tapau nasi masa sahur lagi bawak gi ofis..makan kat surau...xsenonoh kan

nydia-mama akif said...

wahh...bagus tu larat puasa bulan mase preggy, try penuhkan yani tau...heehe