Tuesday, August 2, 2011

APE JADI INI HARI...

Pagi tadi alarm jam aku tak berbunyi...bagus kan



Tersedar2 tgk jam pukul 5.30, hambik kau....melompat aku turun katil, terus kejut laki aku...



Turun bawah tgk2 bibik pun tak kuar bilik lagi...upenye dia pun tak sedar....bagus...hahaha



Tapi tak salahkan bibik pun...malam tadi ntah nape aril tak bole tdo...menagis je memnjang....



Dari kul sebelas sampai kul 1 pagi.....tp sesekali dia tertido laa....pastu jaga balik...huaaaa....pastu tdo jap...pastu jaga balik...huaaa...camtu la sampai kul 1 pg...sudahnye aku bawak dia turun bawah...baru senyap skit...pastu lama pastu huaaaa balik......adoi, apesal budak nih....sudahnye bibik kuar bilik, terus amik aril...dan senyap dgn jayanye....boleyyyyyy??????????



Sudahnye bibik amik bawak masuk bilik dia and tdo dgn bibik....mmg lately aril tdo dgn bbik sbb aku mengalami masalah kepenatan yg hamat...tp malam tadi aku amik balik, tp gtu lak jadinye...takmo tdo dgn mama....adoihh....






SO tu yg sume org jadi panda sampai terlajak waktu....sb baik lauk buka smlm ade lg...so diorg makan nasik...aku makan puding caramel yg ku buat malam tadi mengikut resepi kak nan rostam...



ya allahhh sedap giler okehhhhhhhhhhhhhhhhhhh....thx la kak nani sbbb sudi berkongsi resepi.....

inilah puding caramel itew...sedap sgt2, lembut giler and tak hanyir langsungggg....

2 comments:

Anonymous said...

wah besh nye puding tu ..

* emm biasak ler tu , kdng2 bile bdn dh extra penat , sure xterjaga ..

* salam kenalan dr fazilzurakil

nydia-mama akif said...

salam kenalan fazlizurakil...adoih, susah nyebut nama....
thx singgah