Wednesday, August 3, 2011

Pengakuan berani mati....

Tajuk mesti la poyo.....ini adalah hasil tunjuk ajak dari majalah2 dan suatkabar di alam semesta ni,tp mmg betoi,kekdg tu aku tgh jalan2 lalu dpn kedai suratkabar, terpandang tajuk utama suratkabo, boleh buat aku tertoleh lg, kalo lg hebat esp cite artis lak kekdg leh benti terus .....tu dia penangan tajuk,tapi bile baca.....ek eleh....takde mende pun,tak gempak mane pun citenye.....
See....mukaddimah aku je dah seperenggan.....haha
sebenarnye nak buat pengakuan betape tak terrornye aku bab teknologi terkini.....first,aku mmg tak suke computer.....dari dulu kini dan selamanye aku mmg tak minat computer ni,ntah la....pada aku cam serabut la nak belajar tu ini, sbb byk sgt.....so aku hanya tau basic je...kalo suh aku download mende pelik2 ni mmg aku fail la.....
Pastu bab blog lak.....orang ade blog aku pun sebok nak ade,tu pun menggagau nak buat blog sendiri......tp tgk2 jadi....huhu, bangga le kejap,pastu tgk blog org skit punye cantik lg ade berbagai mende......aku?????non ado........putih bersih suci murni lg....eh,background ni aku pernah la tukar kejap dulu,tp aku lak rase serabut sudahnye tukar putih ni je la........aman skit idup aku ......tp kalo nak letak berbagai2 mende kat sidebar mmg fail,huhu......
Pernah try ikut tutorial blogger buat,tp hampa.......haa,type blog dari bb pun mkn berminggu okeh aku blajar,sampai naik give up la aku,nasib baik sudahnye berjaya juga....tp nak uoload gambar dr bb fail lg.....hahaha
tp tu la,aku ni cpt give up,tu pasal sume mende tak jadi, aku jenis kalo dah 2-3 kali buat tak mau jugak,hmm sadoqallahulazim la jwbnye....mmg tidak la aku nak buat lg dan lagi dan lagi......
Biarla org kata aku ngok ke ngek ke ape ke....yg penting kite enjoy.....haha
Ni la hasil melalut aku pagi ni.....kang aku post ni thru bb ni jam dia aku kene adjust kat lappy...ngok tul la....tak reti aku membetoinye....
Ok la,sekian saje aku menceceh di pagi yg ini....nak siap g keje dah....bubye
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Nurhayati said...

diriku pun tak kuasa nak godek2 blog. mmg putih camtu je haha