Friday, August 5, 2011

MY BB BERENDAM

Aku dalam keadaan stress sekarang....

Pagi tadi lepas membebel tulis blog dari bb aku terus terkocoh2 bukak cadar and sarung bantal nak suruh bibik basuh.....

Pastu aku pun siap2 nak g kerja, dah siap masuk kete sume aku cari2 hpku takde......

Jeniuh cari dlm handbag xde gak...so aku ingt tertinggal kat atas la kan...

Suh akif cari dlm bilik...takde jugak...

Aku dah cuak dah...

Suh lakiku call....

DIa cakap xdapat...

Bila lakiku cakap takdapat call hp ku aku dah terus terpikir mesti dlm washing machine ni...

Suh bibik cari and mmg sah hp ku selamat sejahtera mandi sabun dlm washing machine ku.....

So skg aku takde hp....

Sob sob sob

2 comments:

Lady Windsor said...

ouchhhh...sorry dear..tumpang sedey..mesti seharian rasa tak kena kan...sabar naa!

nydia-mama akif said...

huhu...mmg sedih hehe, baru sedar xde hp macam tak lengkap jer....huhu