Tuesday, August 9, 2011

GOODBYE BB, WELCOME IPONG

Masih ingat kisah malang aku last week???????

Ye...kisah malang itew telah membuatkan aku takde mood untuk berkata2......

Aku mmg down giler beb...

Ye la, bb tu aku baru je beli, tak sampai setahun pun lg, walaupun aku kurang suke pakai bb tp dah itu yg aku ade aku sayang la kan...

Lagipun mengikut sejarah pakai hp aku, selalunye aku pakai hp lama giler okeh....hp nokia slide yg aku pakai sebelum aku tukar bb tu aku pakai dekat 5 thn...dah jenuh sume org suh aku tukar sbb tak lalu tgk hp aku tuh...huhu, tp aku buat derk je...wa tak kesah...janji leh call and msg and snap gambo sudah....selagi tak jahanam hp tu aku mmg tak tukar...

Tp tu la, sekali hp aku buat hal on my birhtday...eh eh...pandai lak ko buat hal masa harijadi aku...so tukar ke bb, bb tu mmg hadiah harijadi aku la.....

Sebelum nokia tu aku pakai sony ericsson flip tu, tu pun 3-4thn gak aku pakai rasenye......nokia 3310 jugak pernah pakai okeh.....jgn tak caye...hehe


So akibat kedownan aku sbb bb aku yg berendam dlm washing machine tu, laki aku telah dgn baik hati belikan aku ipong semalam....terus senyum ke telinga okeh.....thanks sayang....tak sia2 aku buat muke sedih berhari2...sampai makan xde selera....masak pun malas...hahaha...


Tp i tell u sehari takde hp pun aku dah cam tak tentu harah okeh...ni kan plak dah 4 hari aku idup takde hp...rase cam tak lengkap je...ngelabah tak aku....

Padahal dulu takde pun hp, elok je idup...tp skg ni xde hp, aku nak drive g keje pun susah ati dibuatnye...cam isau je, mcm2 la pikir, cam, kalo kete rosak tgh highway camne...kalo tetibe accident camne nak call laki aku, boley????????

.pastu ahad aritu g sunway, aku kan xde phone, so laki aku nak g toilet siap suh aku dok diam2 kat satu tempat sbb takut kang ilang nak call aku camne kan...haaa..Kalo tak...aku kehulur dia kehilir, pastu kalo ilang calling2 jer...dah xde hp nak kehulu ape...jalan pun seiringan...takut kang terhilang mane nak cari, nak buat announcement?kalo budak ilang takpe gak...ni mak budak ilang...ishh...wat malu jer.....haa...sampai gtu skali okeh penangan hp skg ni....



ni la my ipong......casing tu pinjam adik aku punye, tak sempat beli lagi...huhu

1 comment:

Nurhayati said...

diriku pun kalau pakai fon mmg lama jua..
mmg tak tentu arah la kalau takde fon.. menda keperluan dah skang kan :)
wah ada ipong ni.. bole download macam2 game bagai.. donload period diary beb.. keep track kitanya period, ovulation n fertilize hihihi