Monday, August 22, 2011

NYANYUK ...

Aku rase aku ni dah nyanyuk la...


Hambik, bukan pelupa, nyanyuk terus okeh...


Harini aku tertinggal hp kat umah....bagussss kan....


Jap lg kalo ade org cari aku mmg akan bengang sbb call tak angkat2....


Aritu time bb aku arwah dok dlm washing machine, boss aku dok tepun berkali2 xdapat2....


Sib baik dia nak call opis, bile aku ckp hp aku dah selamat masuk washing machine, dia gelakkan aku...boley...ingtkan kesian ke, nak belikan hp baru ke, best jugak..huhu, jgn mmpi di siang hari ...huhu


So arini aku leh tertinggal hp lak......dah la dlm tu ade gambar nak update arini, dah takleh nak update blog dgn bestnye..hehehe


Lately ni aku dah makin busy, byk sgt keje tau.....aku ingt bulan2 pose ni leh la rehat2 skit, ngulat2 skit....jgn harap...makin busy adelah....


Weekend lak busy ngan persiapan nak raye....


Semalam sempat beli pokok bunga, ingat nak tayang dlm blog arini...huhu, tp xdpt le nampaknye sbb hp tinggal....


AKu rase aku nak jadikan menanam bunga hobi baru aku la...hehehe, smlm g kedai bunga rase best sgt(nampak no xpenah g kedai bunga)...ehh, pernah ekali dulu mase beli rumput, tahun lepas kot...pastu mmg tak pernah dah..hehehe


Bile tgk banyak2 bunga cantik, terus terpikat...so pas ni nak cari bunga banyak2 lg......


Nak cite ape lg ek?


Haaa...actually nak cerita progress aril 7 bulan,...xde gambo tak best lak...esok la cite....


Banyaknye bende aku tak settle lg....


Aril jab 6 month pun tak bawak lg, dah delay sebulan tuh....


Bulan pose ni, susah skit nak budget mase....


Frame kat filla pun tak g collect lg...sorry filla, mmg tak sempat2 nak amik, mayb lepas raye la kot collect,


Kuih raye pun tak beli lg....


rumah tak abis cat lg....


banyaknye....(pengsan)




K la....nak sambung keje..tender ade 3 menunggu ni....penatnyeee...

No comments: