Wednesday, March 14, 2012

Raja segala murtabak

Korang pernah dgr nama murtabak raja? Aku rase ramai dah tau kot... Biase la aku kan selalu ketinggalan ketapi.... Baru je tau pasal al kisah murtabak raja ni 2-3 bln lepas....
First time tau sbb ade budak ofis staff baru bwk dr kg dia kat kelantan... So kitorg ni rase la... Masyaallah sedap gilerrrr......
First time aku rase murtabak yg sedap camni.... Dia punye cicah plak jeruk bwg, pun sedap gilerrrrr....

Murtabak ni setahu aku hanya dijual dikelantan... And org yg buat murtabak ni tukang masak diraja... Tu yg namanye murtabak raja agaknye....( kalo salah sowey...hehe)...

Pastu lak murtabak dia besar giler, tebal plak tu... Mmg mkn 2 org x abis la....mmg layak panggil murtabak raja la... Cam raja segala murtabak gitew....

Murtabak ni dijual dlm bentuk frozen.... So kalo beli byk2 pun xpe, buat stok kan... So bile nak mkn panaskan je dlm oven..... Perghhhh... Sedap giler, skg ni aku kalo tiap kali budak tu blk kg mmg pesan la.... Sbb sedap kan.....

Yg dlm gambar ni aku belah dua tau, sbnrnye besar lg.... Tp sbb takut xhabis belah dua je....

Sape yg belum try sila la try, sedap sgt2 , tak rugi beli....

No comments: