Thursday, March 29, 2012

BUDAK NOTTY BUAT MUKA INNOCENT


Sebelum ni kalo nak snap gambar aril mmg sgt susah.....
Sbb tak reti dok diam....Ntah camne, masa saje2 nak tangkap gambar ni, wahhhhh, sgt memberi kerjasama.....dia nampak aku nak snap gambar dia, tang2 tu terus dia datang ke arah aku and tersenyum....Amboi amboi....dah pandai nak bergambar la ni......



Harini nak cite peel  terbaru siaril....
Sekarang ni dah takmo makan food dia dah.....
Asal nampak orang makan dia pun sebok nak makan....
Pastu suruh bibik cepat2 buat food dia......
Hmmm...jgn harap....
berguling2 la dia kat situ takkan nak....Dia nak yg orang lain makan jugak...
Dia tau tak sama....
Hadoih...adik adik....


Sikidal tgh layan biskut chipsmore....

Pagi tadi pun dia buat huru hara lg....
Aku tgh siap2 kat atas nak g work, aku dgr kat bawah riuh rendah.....
Aku turun tanye bibik kenape, katanye si aril xnak makan food dia...
Nasib baik aku masak mee sup...aku suh la bibik bagi.....
Baru sengap, pastu makan sambil senyum2...
Abis ati la tu...
Lepas makan, mandi pastu  terus terbongkang.....
Biskut pun sama.....Padahal aku mmg ade beli biskut khas utk dia.....
Jgn mimpi.....Dia nak chipmore abang dia jugak.....
Kalo bg jugak biskut dia siap...dia balingnye biskut tu......

Adik adik......

No comments: