Monday, March 12, 2012

CITE PEEL ANAK2 JE LA

 Hari ni nak cite pasal peel anak2 je la....
Si aril tetap setia dgn putingnye....takde puting tak aman idup dia....
Mak aku dah bebel2 suh stopkan aril isap puting sbb takut nanti jongang katanye....hehehe
Aril tgh demam skg ni....Mayb sbb cuaca kot....
Lgpun friday aritu kan aku demam, mayb jangkit kat aril la kot...
Tp dlm demam2 pun tetap lasak...asyik memanjat...aril ni mmg sgt lain dgn abangnye.....
Lasak, kasar, kalo buli abangnye, confirm abangnye nangis....hehehe



Yang si akif ni plak walaupun dah besar tp masyallah mengade2 ngalahkan dia yg adik....
Kalo ayah balik keje dia nak ayah dukung dia dulu....hadoihhh...

Tp yg kelakar sgt2...
This morning masa aku tgh dok breakfast, akif tgh tgk tv, tah cite ape dia tgk tah...
Sekali tetibe dia berdiri pastu dia g lekap badan dia kat tv,
Bila aku tanye nape buat camtu...dia cakap..
"akif nak masuk dlm tv, tak boleh plak..."
lorrr.....
AKu tanye kenape nak masuk dlm tv...
DIa ckp dia nak kawan dia budak dlm tv tu.....hahahahahaha
Kelakar betul akif ni....
Sampai gitu skali dia pikir.....

2 comments:

Nurhayati said...

Akif sumpah hensem.. tetiba boleh.. hehe
tapikan dia mmg budak yg ensem.. nak anak laki cam Akif jugakkkk

nydia-mama akif said...

skg dah pandai bergaya yat, baru la nmpak kemas skit...kalo tak dulu sememeh je....kekdg nak tdo pun nak pakai baju jalan....over tak....pastu rambut nak pacak sentiasa...hmmm,layankan jer la....