Saturday, March 31, 2012

Penangan cite korea

Ye.... Aku telah terkena badi cite korea..... Ni yg aku menyampah bile dah terhasut tgk cite korea ni.... Selagi tak habis 20 episode tu tak aman rasenye... Tak sabar2 je nak tgk endingnye.....sampaikan mkn tak kenyang tdo xlena la.... Hehe....
Skg ni tgh layan cite the moon that embrances the sun.... Ok, aku suke giler giler cite nih..... Aku mmg suke stok cite2 yg kisah zaman dulu2 ni.... Kalo cite moden2 ni aku kureng skit... Xbole masuk pala aku... Nmpk noo aku dah tua... Nak tgk cite pun cite lama2.....
Kat opis pun aku dok layan jugak citer ni.....Selamberrrrr... Hehe,
Skg tgh tgk episode 14, ade lg 6 episode... Fuhhh... Jenuh jugak nak habiskan... Tp sbb tak sabar nk tau endingnye, aku gagahkan jugak tgk... Hehe, tp xde la aku tgk smpai lupe diri... Anak2 ttp utamakan... So pg2 buta bangun buat lontong dgn sambal udang kering, pastu buat sandwich sardin.... Siap je, terus on lappy layan cite korea... Hehe, tp mase tgh type ni aku stop kejap sbb g jln tar nk cari tudung....

2 comments:

Nurhayati said...

lama tak layan citer korea..
dulu masa baru habis graduate,
sementara tunggu dapat keje.
layan citer korea, sampai tak tido..
dari siang sampai esok pagi bole hahahahaha
gara2 citer winter sonata.

nydia-mama akif said...

betul yat, mase winter sonata tu mmg tgh hot cite kore...sampai menagis2 la tgk......hehehe