Tuesday, December 2, 2008

STORY FOR TODAY

Pssttt!!!!ni nak citer skit...last week aku berjaya ke warehouse sale lg..huhuhu...And as usual my hubby jado mangsa ku coz dia yg ade HSBC card and of coz dia yg kene bayar kan...hahahha
Sampai2 je tgk2 Q dah panjang giler,cam train...ramai gilos ok.......Laki aku dah buat muke dah...dia ajak balik..ade ke patut???no way..aku ckp kalo nak balik bole tp nanti belikan aku guess jeans kat butik leh???tesentap jap laki aku..huhuhuhu...
After 1 hour aku menunggu tercongok baru dpt masuk..the best part is dia lepaskan trip by trip..so kitorg first trip..of coz brg tak usik lg..fresh2 lg....aku pun terus grab what i want...n straight g fitting room....yg bestnye org takde lg kat fitting room coz sume terkial2 lg pilih tu pilih ni.....lepas aku dah grab guess jeans a and banana 3 banana republic tops aku pun cari la laki ku..ya alaah....dia tak abis lg ok...dia lak yg hover..sabo je la aku.....td beria nak balik la ape la..skali dia lak yg hover.....geram je aku....aku ckp kene cpt ni kang ramai ! nak g bayar....pastu dia pun grab 1 guess jeans....
PAstu kitorg terus g bayar,takyah Q ok...org sume sebok lg kat dlm....best kan...
Korg nak belajar tips utk g shopping kat warehouse sale.
1) Make sure dtg awal..kalo sale start at 10,makesure at 9 korg dah terpacak cam tugu negara depan tu okeh....(kalo lambat alamat dpt sisa-sisa je)
2)TOlong jgn bwk anak....kesian budak2 tu jd mangsa keadaan luar kawal mak bapak diorg. AKu kalo terpakse gak bwk anak alamat laki akutak turun la..dok dlm kete jaga anak aku...
3)Plan what to buy
4)go straight to the section tempat kite nak beli
5)Jgn terkial2,kalau tak alamat korg akan blurr and end up satu ape tak beli
6)kene cepat,pantas and cekap(ala-ala bersih cekap amanah la) huhu
Ok la tu je la pelajaran kite utk hari ni murid2...sorry la aku ni mmg dah merapu ni coz aku xde mood wat kerja...sbb mataku sakit...aku kene sakit mata yg bengkak cam ketumbit tu....dua2 belah lak tu okeh.....nak kate aku ngintau org rasenye takde le lak...kalo tgk laki punye kire ngintai ke???takkan..huhuhu
PAstu lak kakiku ini dah kejung...sakit siol......ni sume angkara aku jelajah taman negara aritu la ni.....sakit ok..jalan pun terkengkang2 dah ni....

No comments: