Monday, December 22, 2008

KERJA KERJA KERJA

Skang ni aku tgh byk kerja......n byk yg tak settle...almaklum la end of year..so nak kene closed everything.....so nak tak nak aku terpakse bwk kerja balik rumah......aku saje je bwk nak sedapkan atiku ini...kalo tak cuti pun tak aman sbb dok pikir pasal kerja.....aku ni sbnrnye mmg tak leh buat kerja opis kat umah....mmg takkan jadi punye.....Tp this time aku kene kuatkan smgt, kene buat gak sbb byk lg tak siap dowh.....dah la skg 2 kapal..lg la byk kerja.....jumaat malam aku dah start bertarung..siap pesan kat hubby tlg jaga akif coz aku byk kerja....sib baik akif behave skit, tak kaco mama....so aman skit aku buat kerja.....
Sabtu pagi lepas je subuh kedegung gedegang aku kat dapur siapkan breakfast n basuh baju, kemas rumah pun ala kadar je.....pastu terus sambung buat kerja...tulang blkg aku dah sakit gler, rase nak patah pun ade,sbb dok dpn laptop lama sgt.....tp tahan je la.......laki aku mmg kerja dok layan akif sepanjang hari.....kejap main,pastu dah penat tdo, pastu dah boring dia bwk akif keluar jalan2.....thanx syg.....
Sampai smlm kerja tak siap2 gak....byknye.........................tp tengahari tu laki aku mmg tahap boring gler so ajak aku kuar makan....dah alang2 kuar ajak dia g philips warehouse sale kat puchong, nak tgk brg....tp brg yg aku nak xde, so kitorg terus g sunway pyramid. lama gler tak sampai sini, since bukak new wing mmg tak pernah aku dtg...cantik,cam best je...tp kitorg g makan je, pastu terus balik.ikutkan ati mmg nak g jalan2 jap..tp kepala dok pikir kerja..so lupekan.....nanti akan pergi....
AKif skg dah makin cerdik...suke tgk gelagat dia.....Kalo aku ckp aku nak babab dia dia mesti akan buat memek muke konon cam org nangis...so cute....
AKif dah pandai sebut a,b,d,e.....dah pandai bye2,dah pandai panjat.....naye la mama pas ni....

No comments: