Tuesday, December 9, 2008

akif demam

First of all i would like to wish everybody salam aidiladha (dah lepas baru wish..hehe). Raya korban ni xde activiti pun, balik kampung n pass akif to atok n opahnye n aku membuta....huhu...



Aku penat gilerrrr......Last thursday aku balik awal coz nursery akif call ckp akif demam..actually mmg akif dah demam,batuk n selsema since monday lg...right after balik dari pahang.....tapi on and off demamnye n batuk tak teruk lg...but on thursday batuk dia dah teruk n start demam kuat...so aku pun terus balik n amik akif. Actually quite risau jugak coz i had experience mase akif was 4 months....he has been admitted twice sbb kena broncholitis. First time admitted for 3 days..week after that admitted lg for 6 days ok....Ya allah sgt penat n risau mase tu......SO everytime dia kene batuk aku akan cpt2 bwk dia g klinik for nubelizer coz makan ubat mmg tak jalan akif ni.....










akif sgt behave mase ni...dia tak kesah pun tiub2 tu sume......nasib baik la....







mama..see my leg...
.
oksigen tube....
So I decided to take leave on friday coz batuk dia quite teruk.....sekali malam tu after kitorg balik dari JJ AU2 (baru bukak) dia ngamuk,menangis je,dekat kul 3 pg baru dia tdo,tu pun sbb dia letih sgt aku rase......jadi aku mmg penat giler sbb tak cukup tdo.....so balik je kg pg sabtu tu terus aku membuta...ditambah pulak hujan sepanjang hari membuatkan mood aku utk membuta bertambah2....rase cam dah lama giler tak tdo..so kerja aku tdo je..hehe.
Semalam bwk akif wat nubelizer n today alhamdulilah dia dah sihat..sgt sihat ok..sampaikan abis sume org dia cakar. Akif ni mmg sgt suke cakar org. mangsa utama dia is his ayah...tak tau la nape dia kalau tgk ayah dia geram sgt pastu terus cakar2 sampai luka ok.....kesian ayah....




No comments: