Tuesday, December 23, 2008

RESULT INTERVIEW

Kan tadi aku cite aku tgh tunggu call laki aku....so dia baru je pas call aku...the best part is alhamdulillah laki aku dpt kerja tu.....bestnye....n yes! better offer. c pegi interview terus dpt jwpn..cpt kan.....hehehehe..
Tapi yang tak bestnye workload akan bertambah..tak macam tempat kerja skg kul 6 lebih dah boleh cabut..sabtu ahad mmg cuti..jgn mimpi la nak kerja,time for family okeh!!!!!outstation sgt jarang sekali....tp this new place laki aku ckp OT banyak n most of the times weekend pun kerja and the worst part is akan kerap outstation...kalo outstation dlm negara je mayb aku leh terima, ni tak nun ke sudan la dubai la ape la....uwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..............
huhhhhh.....(aku mmg mengeluh panjang ni)
Aku mmg takleh terima part ni actually,mmg really buat aku down....ye la aku mane pernah berenggang dgn laki aku. Suddenly jadi camni lak...dah tu sape nak bwk aku shopping, sape nak join aku meredah warehouse sale pasni...macam2 lg la....cam ne ek?????
My hubby promised me nak dapatkan maid utk aku, n his future boss pun suggest the same ...ello..maid nak buat ape, takkan aku nak bergentel dgn dia, sape nak layan kerenah aku nanti...(aku mmg pompuan byk songeh)huhu...nasib baik laki aku ni penyabar (nama pun SABRI=sabar)hehehehe....alang2 bg aku maid baik bagi aku bodyguard terus....pastu bg yg handsome2 skit, pastu aku buat cite bodyguard from beijing versi malaysia nak?ade berani yang??????huhu
Patut la org selalu ckp kite takkan bole dpt semua benda,...kalo lebih on this part n of corse akan kurg part lain...and in my case....yes my hubby get more $$$ but akan kurg mase with family.....camne tu kan.....
AKu tak tau sama ade aku bole terima this perubahan or not....will c je la..sorry aku mmg takde mood dah ni...mcm2 dah berlegar kat pala aku ni.....terus ilang mood....
huhhhhhh...

No comments: