Wednesday, December 17, 2008

BORA OMBAK....


Last night my elder sis yg dok kat UK belanje all family makan2.....Dia balik for bercuti for 3 months, SO we decided to go to Bora Ombak.... Sampai2 je nampak Jihan Miskin kuar kete..ensem siot....huhuhu...tp tak tangkap la gambar dia....kang dia ingt aku mamarazzi kang.



my parent

So we chose tempat yg bersila ni...they called it BISIK 1,2,3,4.....Nice places la but i think eventhough the concept is like kayu2 alaa ala Bali but they really need to put lapik meja on the table la...i'm bit geli tgk meja dia..cam kotor skit,cam daki2 gtu.....for me it will look great kalo they put lapik meja......


AKIF N ALISYA SGT HAPPY, MAIN SAMPAI TERGOLEK2


mY YOUNGEST SIS


Food is consider superb plus reasonable price. We ordered BBQ chicken wing (suke, sedap sgt), Chic.chop (lg aku suke), CUrry mee(sedap tp mangkuk besar giler, leh makan 2-3 org), asam laksa(pedas sgt), fish n chip (pun sedap).My son and his cousin sgt happy coz nice ambience,suasana malap2 gitu..lampu tak terang cam kedai mamak....adoii....aku kalo g kedai mamak malam2 mmg takleh nak bukak mata dowh.....sgt terang lampu kalimantangnye (mamak trade mark rite?)




My sis n her hubby

We really enjoyed our time, rase tenang je kat sini.....cam ala2 taman gtu, dgn bunyi air, best la....cume few things need to be improved la....But overall, i love this place.


Kualiti pictures mmg sgt tak menarik...nak tau nape?My camera battery abis, then my sis punye battery camera also abis after that, so terpakse gune hp je....huh




My hubby n my abg ipar




My mom, dah kenyang tak sabar nak balik lak...

Tu je story for today, actually tak bole lama arini coz byk sgt kerja nak kene siapkan.....so GTG



No comments: