Wednesday, December 24, 2008

KISAH TOILET

Sure geli dgr title aku ni.....tp terpakse tulis gak sbb mmg nak cite pasal toilet....
Kisah pertama:
Pagi semalam laki ku bwk si akif keluar beli breakfast....tu mmg aktiviti rutin diorg..huhu,sbb aku mmg jarang sgt masak for breakfast(penat okeh)hahaha....
Sekali balik tu hubby aku bercerita dgn aku alkisah mase dia kat kedai dia tak tahan nak terberry.....korg nak tau ape dia buat?dia g hangkut si akif sekali masuk toilet meneman ayahnye tu berry!!!!!ya allah..kesian anak aku.....nasib baik dia tak paham lg..dia leh lek dok atas riba ayah dia sambil mkn biskut lg.....sabo je aa aku.....
Kisah kedua:
Balik kerja smlm kitorg g carrefour, beli brg rumah....dah settle shopping sume mase tgh berbaris kat kaunter lakiku nak terberry lg...aku dah bengang dah..ye lah nak jaga akif lg, nak angkat brg kat kaunter lg...kang tak pasal abis sume tergolek...adoiiii!!!!laki aku dah tak tahan sgt so dia blaa je....SIb baik mase turn aku sampai kat kaunter laki aku dah balik...lega.....Nanti.... cite tak abis lg ni....cite yg aku nak cite sbnrnye ialah......rupenye mase kat toilet tadi laki aku jatuh..jatuh terlentang ok n blkg dia kene tang bucu tangga nak naik jamban tu...korg paham kan maksud aku tu...adoiiii...mmg sakit siot..merah giler blkg bdn laki aku kat bhgn pinggang tu..tekejut aku tgk...sian ayg.....tu la kisah n kejadian di toilet yg nak kuceritakan...

No comments: