Tuesday, December 23, 2008

INTERVIEW

Hmm..dah lama tak melibatkan diri dlm bidang interview2 ni...maksud aku g attend interview....aku cukup menyampah attend interview ni....dulu after finished study..keje aku attend interview je la.....g sane g sini, sane reject,sini reject..alasan xde experience..wey bodoh...dah nama pun aku fresh grad..dah tentu xde experience..ngok tul la...haa kan dah dpt....Kalo ko tak bg aku peluang dpt experience camne aku nak dpt experience...kang aku ckp aku ade 10yrs experience kang baru ko tergamam, dah tentu ko lak tanye aku how come u ade ten years experience padahal u baru grad (tu ko pikir sendiri ko jwb sendiri)...tak kuasa aku nak layan...Tu belum lg kire tang perut aku yg kecut ni.....aku ni kalo part2 gini mmg seram sejuk sokmo.....cam la yg aku nak jumpe tu hantu ke gorila ke rimau ke....takut tak tentu pasal aku ni....tp aku rase korg pun confirm kecut perut gak kan...bende tu automatic dtg...walaupun kite cuba cool kan diri ckp konon xde pape aaa....
But since aku kerja company ni (almost 5 yrs) tak kuase dah aku nak tukar2 kerja.....insyaallah i will stay here la sampai biler2....
Actually yg g interview bukan aku..hubby ku....hehehe...org lain yg g interview aku lak yg sebok cite pengalaman aku...
Today, my hubby ade interview with one IT company, ye la....looking for better offer, Hopefully dpt la (amin)....until now my hubby tak call2 lg ni..tgh tunggu dia call coz nak tau la ape citer..(biase la aku kan wife yg menyibuk) huhu....DOakan laki aku berjaya k....bye

No comments: