Thursday, April 26, 2012

MAKAN DI D'ONE STEAK



Malam tadi berdating dgn lakiku....
Pergi ke D'One Steak Bangi(tak sure betul or tak namanye)....
Aritu tgk dlm JJCM...
And as usual bile tgk je terus pergi....Sekali ramai giler umat....
So cancel g RedWok....
Malam tadi g lg skali....
Still ramai tapi tak seramai waktu weekend kot.....
Meja mmg penuh...Sib baik sampai2 ade meja kosong.....

Aku kalo western mesti order chicken chop....sbb aku kureng skit makan lamb ni....



 
NI baru chicken chop okehhhhhhhhhhhh...haaaa, aku skg ni everytime makan chicken chop mesti teringat kisah aku makan chicken chop kat Sidewalk ampang point....hampeh okehhhh...aku order chicken chop, ayam goreng kunyit yg sampai.....terkejut aku....rase nak mengamuk pun ade....bodoh ape, ayat bhgn peha tu diketuknye, pastu letak kunyit, pastu goreng, goreng lak tah dgn minyak hapa tah....serious banganggggggggggggggggggg
Mangga juice yg besar giler tp harga baru 3.50...boleyyyyyyyyyyyyy...Aku share je dgn hubby, tu pun senak nak abiskan.....
 Lakiku order lamb leg....Lamb leg baru RM17 camtu rasenye....murah sgt food kat sini, air pun murah....
 Menu dia banyak jugak la.....nasi goreng pun ade...
Ai suggest sgt korang makan kat sini sbb food mmg sedap and murah...

Lokasi kedai ni dekat dgn redwok jugak....
Kalo dari PKNS, selepas PKNS Bangi nampak MC D kan...
Terus lg nampak simpang kekanan....masuk simpang tu and akan nampak kedai D'One Steak(ke D'one Corner eh, alaa lupe la)...kedai ni tepi skali, dari main road pun boleh nampak.....
Nak snap nama kedai tp tak clear la plak...huhu

No comments: