Monday, April 23, 2012

GODEK2 EMAIL LAKI

Aritu aku saje gatal2 tangan godek email lakiku....
EH...ai bukan la bz body sgt okeh....bz body skit2 jer...hehehe
Tgh godek2 email sekali ternampak satu email yg buat aku terpause...
Okeh....aku bukak email tu and baca satu persatu.....
Pastu aku terpandang nama yg aku rase satu malaya kenal....
Satu melaya tahu kot nama dia.....
Terus aku menjerit.....
"Yang.....u buat job utk Rizalman ke?"
Sbb aku ternampak nama rizalman dlm email tu...hahahaha
EH...tp logik la kan aku ingt rizalman tu rizalman yg designer tu....
Sbb aku rase dia sorg je kot nama rizalman kat malaysia ni.....
Betul tak?betul tak?
Ke ade org lain nama rizalman jugak ek?hehheeh
Pastu laki aku dgn selamba kodok tanye..
"RIzalman?
RIzalman mane?"
Aku pun menjawab..."alahhh....rizalman yg designer tu la"...ni nama rizalman dlm email u ni.....
Pastu laki ku jawab....
"Entah...i tak kenal....rizalman designer ke, rizalman tukang ape ke...'

Grrrrrrrr.......menci tul.....




No comments: