Friday, April 20, 2012

AKTIVITI BARU SIKENIT - KUSSSS SEMANGAT...

Mari kite tengok aktiviti baru sikenit ni....Sekarang ni dia dah tak layan kerusi yg aku terbalikkan tu....
Maybe sbb dia dah bosan, or dah tension asyik kene marah je everytime dia panjat...hehehe
So skg sikenit ni ade hobby baru iaitu memunggah barang dapur.....
Dia baru tau camne nak bukak almari2 kat dapur ni...
Punye la aku bersusah payah pilih almari yg takde handle mase buat dulu semata2 nak mengelakkan anak2 aku bukak almari...
Hmmmm....
Sudahnye aku yg pening balik sbb bile xde handle aku xbole nak lock la almari2 ni.....
So mmg redo je la tgk almari kene punggah....
Dia akan keluar semua barang2 dlm almari tu and dia akan bawak barang2 tu merata....
Tau2 jumpe botol sardin kat depan, susu abangnye bawah meja....
Pastu bila dah abis keluarkan barang korang tau ape dia buat?????????????????









Dia akan masuk dlm almari tu.....
Elok la tu dik, duduk la dalam tu......
Macam2 kerenah anak2 kan....
Kekdg rase nak marah...kekadang nak gelak.....
hehehe...
layankan jer...)

No comments: