Thursday, April 26, 2012

BYE BYE CAR..sobsob

Setelah ditambah, ditolak, dibahagi, didarab, dipunca kuasa dua, punca kuasa tiga, dan segala punca yg ada la....we decided nak let go bas mini ni

Kisah ni bermula sejak lakiku dpt company car. Bila dapat company car kete dah jadi 3 bijik,.pekejadah kete bebanyak kan( ceh macamkan byk sgt, padahallllllll sebijik tu kete free...huhu), satu kete mmg dok diam kat rumah la, and of coz la bas mini ni yg dok umah, nak tau sbb ape?sbb aku kurang confident bawak kete beso2 ni.....almaklum la, aku kan hanya mendrive kete comel si bumble bee tu.....dapat plak kat opis aku ni mmg seksa nak cari parking......Jadinye mmg kete kecik je la sesuai dgn aku.....so mmg sah2 si bas mini wilayah ni aku tak sentuh.....

So lepas berbulan2, si bas mini ni dok diam, bawak tu adalah, tp weekend je la dia berjalan.....so kitorg bincang2 and nak let go bas mini and mayb bumble bee aku skali di let go and ambik satu biji kereta yg lain yg of coz ciri2 adalah comel sepertiku...huhu....Bumble bee tak bole let go lg sbb kitorg takleh decide kete ape nak ambik...

Actually sayang sgt kete ni, ye la, sejak si bas mini ni wujud dlm idup kitorg, lakiku mmg berabis jugak la utk sibas mini ni......tukar tu tukar ni, mmg dilayan cam puteri la...aku pun xdilayan sebegitu, sobsob.....tu yg sayang nak let go....tp takkan nak biar je dia dok kat rumah kan....
So kalo ada yg berminat, nak tau price or nak tgk kete ke bole la email saya di nydiasyuhana@yahoo.com ye....

BYE BAS MINI...SOBSOB

No comments: