Monday, April 30, 2012

Bahagianya.....

Harini aku ambik leave, sbb esok cuti kan... So kite kasi sambung cuti tu, baru la best.... Kalo aku xcuti arini confirm lemau dok opis dgn muka mengantuk xde mood bagai... So baik cuti dan berehat dgn aman.... Tp cam xmau jugak berehatnye sbb bile dok diam sorg2 dah ade je bende yg difikirkan, yg nak dibuat...

Weekend packed dgn wedding invitation, ramai tul org kawin weekend baru ni... Ade 3 invitation, 2 on sat and smlm satu... Sume pun pergi, aku kalo org ajak mkn laju... Hehe, so sape ade mkn2 sila2 la ajak diriku, confurm mjncul kalo xde hal.. Hehe(xmalu sungguh)....sampai kene migrain la smlm sbb panas sgt...serious panas giler skg kan....
Skg ni aku tgh dok memikir ape nak buat for anniversary thn ni... Bln 5 kan anniversary kitorg... Huhu.... Aku xsure lakiku ingt or tak.... Dah la dia tgh bz giler skg, pastu ade event ulangtahun umno plak.... Hmmm, cam xde harapan nak ajak g memane for anniversary.... Tgk la camner nanti... Malas nak pikir, nak tdo jap la...haha... Bahagianya cuti panjang....

Sent from my iPhone

No comments: