Monday, April 16, 2012

JATUH CHENTA

Bukan senang aku ni nak jatuh chenta...
Wa wa wa...
EH...maksud aku jatuh cinta kat artis, jatuh cinta kat penyanyi ker....
Macam setengah orang ade yg fanatic giler kat artis tu la ini la kan....
Sampai sanggup tampal gambar artis tu kat dinding dlm bilik...
Pastu mak masuk bilik terkejut beruk, marah, terus kene bebel ker ape ker...
Aku takde pengalaman gitu masa dulu2...skarang lg la takde...hahahaha
Buang tebiat ape dah tua2 nak tampal gambo artis kat dinding umah...mau kene gelak dik anak aku....heheheh
Kalo aku minat kat seseorang artis tu pun just sebab lagu dia sedap....
Tp minat setakat minat lagu dia je la....
Pastu kalo lagu dia yg lain tak sedap aku tak minat dah la...
Hahahaha....
Ye, aku tak setia pada kau...sorry...huhuhu
Pagi td layan sinar fm masa drive g keje....
Dengar this one guy jadi artis jemputan kat sinar...
Nama dia Ajek Hassan...
Korang kenal?kenal?
Aku tak kenal langsung sapa mamat ni...hahahahaha
Tetapiiiiiiiiiiiiiiiiiii....
Aku dengar sore dia terus remang2 bulu roma aku.....
Apsal sore dia sedap giler ni.....
Terus sampai opis google2 pasal dia....
Rupenye dia ade fb gak, type "AJEK HASSAN"
Not bad gak orangnye...cute....
Sore dia sedap okeh.....
AKu suke giler sore dia....
Orang ckp dia ni mmg dah fofular.....sian aku ketinggalan zaman....huhuhu
Dia ni dok kat Perth katanye, ade restaurant kat sane....
So arini nak layan lagu2 dia kat youtube......
hehehehe...





***MATI LA AKU DARI PAGI TD SAMPAI SKG DOK LAYAN LAGU AKEJ NI....HAHAHA***

No comments: