Tuesday, February 5, 2013

Jeans bukan jin



Aku adalah penggemar jeans, kdg2 g opis pun aku bantai pakai jeans, sbb selesa kan....dulu aku xde masalah nak cari jeans... dulu means sblm kawin...huhu, but seriously sejak dah beranak pinak ni (cam la ramai sgt anak)...aku sgt bermasalah nak cari jeans....ni semua disbbkan oleh jeans2 skg sume cutting kecik2, pastu lower cut, pastu asal pakai sendat kat peha, ye peha n vontotku adalah besar......huhu...

Dulu aku xminat levis sbb aku sentap bile aku g levis skali tu minah tu ckp saiz yg aku nak xde, siap ckp sini saiz kecik2 je ade...huh,
So aku mmg pangkah levis dah....
Hariru g teman hubby g jeans....lakiku mmg pengguna tegar levis, so dia suh aku try sbb jeans aku mmg dah super lusuh...
Mula2 aku xnak, sbb segan...lakiku paksa gak....siap bgtau kat bdk tu tlg la carikan suar yg sesuai utk akak ni....bdn akak ni besar, susah nak cari.....gerammnmmm gilerrrr akuuuuuuuuu....kuang asammmmmmm.......pastu aku ckp la aku nak cawat tinggi, tu adalah criteria utama.....xsanggup aku pakai suar cawat rendah...rase nak terkeluar sume isi aku..
Pastu bdk tu bg la aku try straight cut yg cawat tinggi....pergghhh...suke giler aku.....sgt sedap bile pakai..serious just nice, tak terlali ketat, tak terlalu besar...suke sgt....suke punye pasal terus sambar menyambar...hehe...
I love levis.. .(tetibe) ...poyo je

posted from Bloggeroid

No comments: