Tuesday, February 5, 2013

Instinct

Sekaang ni tgh servis kete....dah lama gilerrrrrr xservis sendiri...selalu hubby yg uruskan....tp kali ni buat sendiri jew.....
Aku mmg la cam xberape nk suke wat sendiri sbb takut kene tipu.....so aku pilih kedai yg kalo kite g servis diorg mmg buat dpn mata kite....aku xsuke g tempat yg kalo servis dia bwk kete tmpt lain or kite kene tunggu kat bilik menunggu yg xnmpk ape dia buat kat kete kite.....

Cina ni dok suh aku tukarvtu tukar ni...mmg aku xnak layan la...aku ckp xpe...buat servis biase jer....pastu yg sorg ni cam dah buat muka la sbb aku xnak.....siap cakap ape tah dlm bahasa dia la.....pastu kawan dia nak g cuci ade satu part ni.....yg mamat yg xpuas ati ni dgn aku ni ckp dgn kwn dia which aku tau ape yg dia nak ckp is xpayah cuci..letak jer...(tp dlm bahasa dia la) tp walaupun aku xpaham aku tau that is ape yg dia nak ckp...and aku terus pandang mamat xpuas ati tu...pastu dia cam muka terkejut.... ( dia ingt aku paham ape dia ckp kot)...haha....kawan dia terus serba salah terus bwk parts tu g cuci.....
Wah wah......ko ingt aku xpaham ape ko ckp... aku xtau ape ko nak buat....aku ni ade kelebihan bole tau ape org tu ckp dr expression muka jer....instinct aku ni kuat okeh....hehe..cam poyo jer, tp mmg ko dah kantoi dgn aku, pastu ko nak sentap kan.....pastu terus duduk tepi xnak kaco kwn dia keje...hangin aku....

posted from Bloggeroid

No comments: