Wednesday, February 6, 2013

Budak notty



Ni budak notty, skg ni suke sgt x pakai pampers, pastu kencing merata2, yg geram tu bile dah kencing baru dia bgtau, dia akan tunjuk tempat kat mane dia kencing, pastu ckp cing cing....ler....nape la xnak bgtau awak2 dik....
Tu la keje bibik aku skg dok mengemop kencing dia.....
Asal org pakaikan pampers dia akan bukak balik....dia mmg xsuke dah pakai pampers.....
Lg satu, skg ni suke sgt main masak2, keje dia g dapur keluarkan sume sudu, periuk belanga, pinggan bagai pastu kentang kelentung masak, pastu bila tanye buat ape, cak cak (masak)...pastu siap la dia suapnye ntah ape dia masak kat mulut org sambil ranye dap ( sedap)....
Pape la dik.....

Semalam tangan si akif tersepit kat pintu van skolahnye....mase dia nak naik van, kawannya tutup pintu van, mmg meraung la si akif.....tp sbb aku tgk tgnnya tak teruk sgt, just darah beku skit kat kuku, so aku xnak la besarkan isu...hopefully xjadi lg....
Suppose driver van yg kene tutupkan pintu....hmmm

K la tu je nak cite sbb aku adalah tgh lapar...nak tunggu lunch hour lambat lg so aku merapu jap...hehe

posted from Bloggeroid

No comments: