Friday, July 15, 2011

NYOPPING NYOPPING

Opisku terletak di sebelah ampang point....

Kalo dah nama shopping complex, takyah tunggu MV ke KLCC ke ape ke.....ampang point pun jadi tempat nak borong barang...



Aku kalo g makan kat ampang point mmg takkan bawak wallet.....selalunye bawak duit jer, paling byk pun RM10 je...kalo bawak wallet mmg nahas duit aku...ade jer tangan aku ni gatai nak sauk barang....kekdg barang tu tak perlu pun, tp tetap gatai nak beli...

Jadi untuk mengelakkan perkara2 begin terjadi aku mmg taknak bawak wallet....

Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....skang ni kat ground floor ampang point tgh ade sale barang2 rumah, cam cadar, selimut, curtain bagai....tempat ni mmg tempat favourite la,mmg selalu tukar2 la, kekdg brg baby la, buku la ape saje la......


So smlam aku telah terjebak and terjatuh cinta sama ini blanket...comey2 okeh...macam2 corak and sangat murah....tp sebab smalam tak bawak duit hari ini aku telah memborong 6 helai blanket., kenape 6?sebab ade 6 corak yg aku berkenan...haiishhhh......abis duit aku...

Ni la blanket itu.....takleh nak tayang sume sbb aku diopis nih...huhu


comel tak?yg ini aku punye...cute gilerrrrrrrr



Ehhh...tapi mmg comel okeh, harga pun murah sajer...RM19.90 satu...murah kan...
Jadi kepada sesape nak beli sila la ke ampang point...hehehe

2 comments:

Nurhayati said...

memang comel.. nak jugakkk :)

nydia-mama akif said...

hehe....yat,silala ke ampang point dgn segera....rugi tak beli tau sbb murah and comey....haritu i pegi pun dah tgl half, mmg cam pisang panas...