Thursday, July 21, 2011

KISAH UDAK UTING 6 BULAN

Alhamdulillah....hari ni genap udak uting mama 6 bulan.......
Kejap je dah besar anak mama ni.....



Mama nak update skit progress udak uting mama ni....
Bukan ape, aku ni pelupa....sekurangnye kalo update gini dpt la aku recall balik kot tetiba aku ilang ingatan...hehehe
Tapi betul la, sejak dah beranak dua ni, masalah ingatan aku mmg menjadi2...
Kekadang, kat mane aku simpan barang minggu lepas pun aku leh lupe...teruk tak...
Haishh bahaya tul la....



Antara progress udak uting:
1) Dah macam nak merangkak dah....asal meniarap mula la dia tonggengkan bontot dia tu.....Kalo tak pun dia akan buat aksi pumping gtu.....
2) Minum susu dah 5 oz, tapi ttp setiap 3 jam...masak aku bangun malam setiap 3 jam skali.....jgn tanye mane ayahnye, tak nolong ke...hmm, bukan taknak nolong tp nanti aku yg sakit ati.......... aku ni jenis kalo anak aku baru ngek2 aku dah melompat bangun buat susu...kalo aku suh ayahnye buat dah nak terkeluar anak tekak anak aku ni nangis baru dia akan bangun buat susu...hangin tak...jg baik la aku je yg bangun buat susu...
3) Dah pandai nak rampas botol susu abangnye....pantang nampak abangnye minum susu, dia pun ape lg dgn rakusnye nak capai botol abangnye walaupun padahal dia baru lepas kenyang minum susu......
Lagi ape ek...ingt2 lupe aku...itu je kot perubahan yg ketara buat mase ini


Udak uting dgn mama and abang



Udak uting dah ngantuk









Udak uting ni alhamdulillah la buat mase ni mmg tak banyak songeh..............cool je memanjang...jarang sgt nangis melainkan kalo nak susu or nak tdo......


Part yg paling mahal nye udak uting ni suka sgt senyum...memanjang je senyumm.....


ayang udak uting mama......muahhhhhh











2 comments:

Nurhayati said...

weh sama la kita.. slalu lupa. kalau ada no 3,4 taktau la camne dah. huhuhu

besar dah udak uting ni yer.
pejam celik.. kang dah setahun.

yang no2 tu sama la kita :)

nydia-mama akif said...

u pun sama ek yat....aihhh...isau weh asyik lupe jer..huhu