Monday, July 4, 2011

KENE PAKSE BARU GERAK....

Ni adalah tabiat laki aku kalo ajak g shopping complex okeh....

DIa adalah manusia yg paling tak suke g shopping complex....

Selagi aku tak pakseee , tak merajuk bagai mmg takde lah aku menjejak shopping complex...

Tapi...cube kawan2 ajak lepak kedai mamak...............lajuuuuuuuuuuuuu okeh....

Hangin tak???????????rase nak je aku nikahkan laki aku dgn anak kedai mamak tu..haaa dok la kedai mamak tu 24jam....

So smlm aku berjaya heret laki aku g MV
Mane tak aku berangin, baju raya anak2 tak beli lagi.....

Pastu lak kalo nak tau adiah bday dia pun aku tak beli lg...Dah sebulan berlalu okeh...

Bukan ape, puasa kan dah dekat, aku malas nak g jenjalan waktu puase nanti,

dah tentu2 la penat, pastu lak tak leh nak jalan2 cari makan...

Jadi baik la beli skg......Tp tak berjaya pun beli smlm, sbb asal aku jejak masuk kedai, akif mengamuk2 taknak masuk sbb dia nak ice cream.....boleyy???????

Dah satu hal g cari ice cream .....bile tak jumpe ice ream boley lak dia nak maruku ane kat stall 2 tu...amik...layankan jer...

Ingt dah di layan ok la...dah masuk bape2 kedai nak spiderman lakkkkkkkkkk....

Masak.....aku dah berangin dah ni.....

Pastu lak si ayah lak buat hal...mmg aku dah plan nak beli jam lakiku...

tp knowing my hubby ni, ko toksah ler nak surprise2 brg kat dia...kalo dia tak berkenan mmg sah2 la dia takkan pakai...

So aku suruh dia pilih sendiri je senang...

Tp dlm suh pilih2 tu pun sume tak berkenan okehhhh....

hangin lg aku....Rase nak je aku belikan laki aku ni jam ben10 jer....

Banyak cekadak sgt la plak....

Sudahnye g makan kat manhattan fish market, beli big apple pastu balik...

Bagus tak???

Pastu petangnye lakiku ajak g mkn kat bgn lalang, nak pujuk aku punye pasal...

Sorry la mmg takde gambar lgsg...mak sentap sepanjang hari smlm okeh...huhu

1 comment:

Nurhayati said...

hihihi gelak aku baca entry ni tau.
nak nak tang nak nikahkan ngan anak kedai mamak tu hahaha..

takpe dlm hangis2 tu ending dia bestkan. dapat makan seafood ikan bakar bagaikan :)