Monday, July 18, 2011

HANGIN SATU BADAN...

Kusss semangat...sabo nydia sabo.....
Aku mmg hangin satu badan hari ni....

AKu smlm mmg berkubang dirumah sbb tunggu email pasai keje...tp sampai ke malam non ado...
So aku mmg consider mmg xde la kan....aku pun sms bidder cakap non ado (eh...xde la aku ckp gtu, aku ckp elok2 la...)
Dah settle tu aku pun tdo dgn aman sambil peluk si aril....
EH...aril ni mmg manje giler dgn aku, ayah dia nak tdokan dia dia bantai melalak2 siap ujung tu sebut maaaaa.......AKu angkat terus senyap, pejam mata,nyot2 uting terus tdo....ok settle....eh,tak settle lg....aku takleh bgn okeh...asal aku nguit dia ek ek....sudahnye sampai ke pagi tdo peluk2 dgn si udak uting ni......Beza tul dgn abangnye....kalo si akif pape skit ayahnye....ayahnye....ayahnyee.....
Tapi si aril ni, mama no,!,bibik no.2 ayah no.3 okeh.....hmmmm

Ok pg td g keje awal giler (biase selagi tak jam kul 9.15 tak gerak lg......,malas seh nak redah jam)
On da way g opis, opis call ckp pasal tender, fuhhh, berangin terus aku.....ingt dah closed....upenye...
Camne nak cite ek...complicated sbnrnye....senang cite, aku terpakse mengadakan bende yg takde....mane tak haku hangin...dah takde, takde la....adoihhhhh
Pas dah ngamuk2, baru tersedar lappy tertinggal...cisssss....dari nak cpt terus lambat....patah balik blkg....mmg mencarut2 la aku dlm kete...rase nak je aku langgar sume kete.....

Sudahnye sampai opis lambat gak...padan muka aku....
Sampaii opis tahan sabar...buat muka cuka , diam tak berkata2....aku geram gilerrr....
And aku sbnrnye pose arini, tp buka pose sudahnye,.,....sbb badan dah gigil2....tak tau la gigil tahan marah ke gigil lapo ker...
G pelita telan nasi goreng ayam terus ceria...hahaha
Ok lah...nak g bank jap nak g bank in duit nak bayo buat frame kat fillanie......)...shuke shuke pasni ade frame kat rumah....

No comments: