Wednesday, July 27, 2011

ALL THE BEST

Semalam suami teman berbuka pose kat teppanyaki tmn equine....

Malas giler nak masak....lagipun akif takde rumah, so makan luar je la....

Harini pun bibik xbagi aku masak, katenye dia malas nak makan, dia nak buat nasi goreng nasi yg lebih semalam...(ker sbb aku masak xseda...huhu...)

Alangkah bahagianye....bole la aku berehat jap dari aktiviti memasak....huhu


Semalam mase makan lakiku mengutaraka lg hajat dihatinye....masuk smlam rasenye dah 3kali dia cakap pasal hal ni....

Mase first time dia cakap aku buat bodo jer.....

2nd time dia cakap, aku bg syarat......

So semalam bile dia cakap lagi, ntah camne tetiba aku tercair hati...(hehehe,gitu la pompuan, cepat beno cairnye...)

Aku ni bukan ape, aku ni jenis yg tak suke tanggung risiko......

Pastu aku ni jenis cepat ngelabah,


Tapi lakiku mmg sgt berbeza dgn aku ni...dia sukakan cabaran...

Dia tak kesah ape jadi, jenis no hal try and error.....

Kami sgt berbeza.....


Tapi lepas laki aku cakap semalam, and after aku fikir2 kan...aku rase mayb aku patut relakan and bg support pada lakiku......ye la, sape lg nak support kan....

So pagi tadi aku dah slow talk dgn laki aku and bagi tau dia aku sokong jalan yg lakiku nak pilih....


All the best sayang...

No comments: