Friday, July 29, 2011

MARI BERMAIN BOWLING



Selama ni tak terpikir pun nak g main bowling...padahallllll bowling ampag point tu tak sampai sedepa je dari opis......





Pasni bole la jadi aktiviti mingguan waktu lunch hour hari jumaat...huahuahua...




Pergi berempat je, tp dalam berempat tu aku sorg mak orang ...huhu








Ni pun dah kali ketiga baru jadi...sebab asyik lupe je, asal jumaat sume pajkai baju kurung...ishhh, mane reti main bowling pakai baju kurung, mau rabak kain aku....dah la baju sume stok sendat...maklum la badan dah menjadi2 skg...




So semalam dah pakat2 ingatkan memasing supaya pakai suar and bawak stokin.....and akhrnye hari ni berjaya juga misi main bowling...huhu





Wah.....best giler...almaklum la lama tak main bowling.....menjak ade anak ni mmg tak pernah rasenye aku berhappy happyian....
Bersama yus

bersama minie and zahrah



Main 4 games, tp game ke tiga sume dah pancit...so biarkan gitu je la....murah jugak la...




Kasut = RM2




Satu game tak silap RM4 sorg....ok la kan




Dan pemenang adalah aku...yeaaa...tiga2 game aku menag okeh.....huhu






zahrah











Lepas habis main terus tuju foodcourt and makan cantonese ketiau......sangat dicadangkan korang try sbb sgt sedap....kitorg mmg kalo lunch kat foodcourt ni mmg akan makan antonese ketiau je laa























No comments: