Monday, February 13, 2012

Ye aku tau aku gemuk

Tadi aku g nyerah diri kat mayfair.... Ni sume keje groupon la ni... Ade je mende aku terjebak.....belinye dari bln 12 aritu...expiry date coupon tu 17hb ni... Skg baru aku terhegeh2 nak g... Ntah sempat tah tak... Sbb ade 5 session nak kene g means 5 ari... Tp lepas buat session td pun aku dah mcm tak sanggup nak g lg ........
As usual sampai2 dia consult kite dulu... Check bape lemak and bla bla bla... Pastu dia tgk la ape masalah kite.... Dia tgk bdn aku selamba kodok je dia ckp aku gemuk kat sini sana bla bla bla.... Aku senyum je la... Takkan aku nak marah dia kot, dah mmg hakikatnye aku gemuk... Kalo aku kurus xdenye aku nak buang masa g situ.....
Pastu ape lg... Bermula la taktik dia nak pikat kite suh buat terapi tu ni tu ni... Pastu harga main riban sume......
Mmg tak la... Aku mmg xbwk sesen pun,sbb aku tau diorg mesti akan hasut kite beli smtg.... Aku selamba jer ckp aku xbwk duit.., dia pujuk gak lg okehhhh..... Aku ckp aku mane ade duit, kalo ade duit i x amik package ni Hahaha.....
So session pun bermula.... First dia suh berdiri atas machine yg gegar tu nak kasi pecah lemak....dia ckp nanti ade rase gatal sbb lemak nak pecah... Hmm mmg cam kera la aku atas tu dok bergaru.... Dok atas tu for 10 minutes...
Pastu dia gune machine yg macam urut2 tu... Tu dia letak kat perut je...aku pilih nak perut.... Yg tu ok la jugak,
Pastu last sekali buat hot blanket... Ni yg hazab giler... Dia lumur chilly lotion satu bdn pastu wrap satu bdn pastu dok baring dlm hot blanket 1/2 jam.....fuh... Aku xsuke the feeling cam lemas2 je aku rase....
Gini la nak cantik kan, seksa giler..., exercise malas, jaga makan mmg tidak.,,, sume sumbat, pastu berangan nak kurus..., td pun dia ade ckp.,, ape2 pun u mesti kene jaga mkn,treatment saje pun xbole.... Yes u r rite.... Means pape hal pun kite mesti kene jaga mkn jugak....so marilah berdiet.... Arini mmg xmkn nasik, tp skg tgh ngelupur lapar... Siap msk angin dah ni... Camner tu??!!!!!!!!!!!!!!!


Sent from my iPhone

No comments: