Wednesday, February 15, 2012

SI UDAK UTING

 Tetibe tersedar dah lama tak cite pasal anak2 ku ini...hahaha

Siudak uting baru baik demam.....Demam yg tumbuh rashes2 yg cam chickenpox tu...
Aku mmg mati2 ingat chic pox la, sbb tetiba keluar rashes kat muka, then the next day keluar kat badan pastu baru keluar kat kaki.....
Tp bile bawak jumpe doctor , doctor ckp bukan chic pox, mayb virus or alergy...aku ni siap argue2 lg dgn doctor tu ckp ni chic pox, doctor tu siap tunjuk gambar chic pox camne....hahaha
Tp aku ni ttp la xsedap ati, ttp jugak cakap chic pox......(ni sape doctor, aku ke dia?)hahaha...
Pastu kelmarin aku ajak laki aku g annur, sbb aku tak puas ati....
Skali ujan le plak....so ingt the next day nak pegi....
Pagi esoknye, bgn2 tdo tgk dah surut dah rashes tu.....hehehe...
And arini tgk dah fully ok.....aril pun dah ceria and dah makin kuat makan...bangun2 pagi tunjuk bekas biskut, nak biskut.....
Padan muka aku, ckp doctor taknak dgr, huhuu...sorry doctor
Aril skg dah tumbuh 6 btg gigi.....and dah start makan bende keras2 skit2 la.....aku ni tak berani sgt bg anak makan...takut cekik...kalo maid cuti selalunye aku pass kat laki aku suh suap mkn, aku buat bende lain....ntah la..cam gerun je aku nak bg anak mkn ni....takut tercekik....hehehe..
.
Ini budak pun sgtt terror memanjat okeh....nampak tak kerusi blkg tu.....dah sampai panjat ke atas...bukan atas kusyen tu ye kawan2...takat atas kusyen tu petik jari jer...tp kat arm rest tu.....haaaaaa......

No comments: