Monday, February 27, 2012

OFFICIALLY 1KG JE....

Setelah berhembas pulas bagai.....setelah turun naik turun naik tak menentu.....Akhirnya aku hanya berjaya turun 1 kg je...hahaha...
Susah tul nak diet ni....Sabtu lepas g imigresen putrajaya...settlekan pasport...kang boss ckp on outstation pasport aku tak siap mau kene maki aku kang...huhu.....
Pegi kul 9 pg, kul 12 baru siap....kira ok la kan.....settle je urusan pasport ajak laki g cari nasik....Gile gigil2 dah badan...tangan jgn cakap la, mmg dah gigil abis....padahal pg tu dah sarapan dgn roti canainye dgn kuih 2 ketulnye.....still gigil.....
So ajak g SA'BA.....korang bayangkan, kan nasi kat saba tu skit punye banyak...siap bole share 2 org...tp aritu aku rase aku mkn lg byk dari laki aku...hahaha...serious lapa giler...pas makan baru la ilang gigil.....
Pastu balik umah tgk2 adik aku buat spaghetti plak....okeh telan spaghetti lak.....
Pastu semalam makan bihun tomyam for bfast, petang makan kat redwok plak...nasik la ape lg.....
Aku pun tak tau dah ntah kat mane diet aku ni....hehehehe
Lagi dasyat aku makan adelah....
Laki aku mmg dah bising2  giler mase aku gigil2 ari sabtu tu....DIa ckp tak payah la sebok nak diet, bukan sape nak tgk dah....mmg la xde sape nak tgk...tp ai takut kalo u pun xnak tgk nanti.....
TP lg ai takut kalo u tgk porg lain lak...hehehehe
So arini start balik diet kot...
Tp ikut kemampuan je la ...
Tp ade member aku diet dgn cara tak ambik nasi gak....just amik oat for 2 months dia lost bout 10kg okehhhhh....
TP arini aku tgk dia post kat FB dia dia mkn nasi lemak.....haishhh.....mentang2 dah ilang 10kg....
Nak try gak la....hehehe

No comments: