Saturday, February 4, 2012

CERITA JEPUN PRINCESS ATSU

Korang tengok tak cerita princess atsu?ok...sila jgn gelakkan aku kalo aku ketinggalan sbb aku rase aku mmg ketinggalan.....aku baru sedar kewujudan cerita ni 2-3 ari lepas.....mase tu saje2 layan tgk tv kat opis and ter tgk cerita ni  n i liked it very much....so start dari aritu aku mmg tertonggok depan tv everyday kat opis dari kul 3.30 - 4.30 sbb nak tgk cerita ni....
so far baru dpt tgk 3 episode, so blur2 lg pasal cerita ni...td aku goggle, so found out yg cerita ni actually based on true story kisah kat jepun mase zaman dulu2 upenye.....n kisah ni adalah kisah ketabahan seorang wanita yg bernama princess atsu ni....serious bile aku tgk sinopsis cite ni aku jd lagi suke nak tgk cite ni......and upe2nye cite ni mmg mendapat ranking tertinggi kat jepun and few other country...kesian aku kan...org dah lama tgk cite ni, aku baru terkial2 nak tgk..sob sob...
Pada yg tak pernah tgk sila la tgk every mon-thurs, 3.30-4.30 at al hijrah....rugi sgtt tak tgk cite ni tau....Aku paling suke tgk pakaian diorg, cantik2, ye la pakaian raja2 kan, kain sutera bagai, cantik sgt......

ok la aku nak sambung cari cite princess atsu ni...nak tgk dari episode 1....jom layan korang

No comments: