Thursday, January 19, 2012

School school

Semalam aku bwk akif g cic.... Haha, org lain anak dah start g school aku baru terkial2 nak cari school utk anak.... Bagussssss tak?????
Actually dah start dari awal bln... G little caliph dah penuh, pastu bwk g nursery lama dia bantai dia mengamuk xnak..... So smlm try cic.... Aku tak bgtau pun nak bwk dia g school, ckp nak g jln2...... Sampai sane bincang2 dgn teacher so plan nak suruh dia try today....
Pagi2 buta aku dah siap bgn, siap gorengkan nasik bagai, ajak dia sharp pencil sume mase tuh nampk ok... Skali mase aku kuarkan beg school dia hambik kau bantai dia mengamuk...
Ok, aku dah berangin tp cube sabar sbb aku kalo bole xnak gune kekerasan.....aku pujuk baik2 lg... Ckp aku tunggu kat school etc etc etc.....
Ok cam dah ok... So pujuk mandi... Hmmmmmm sampai kesudah xnak mandi... Sampai skg xnak mandi2 lg.... Geramnye aku...
Nampaknye lepas ni aku mmg xde choice kene jerit kene pakse gak....

Sent from my iPhone

No comments: