Monday, January 30, 2012

Nyaris tak kene mata

When i was jz came back from office today tgk2 bwh matanye berdarah.... Mmg terkejut giler la.... Seriau okeh..... Sbb dekat sgt bwh mata, kalo kene dlm mata camner... Ya allah... Mmg berangin giler aku...Tanye my bibik and she said aril main hanger..... Rase nak marah pun ade.... Rase pelik pun ade... Xkan main hanger sampai berdarah... Padahal hanger kat rumah ni sumenye plastik.... Cam xlogik, tp dia ttp ckp kene hanger...nyaris la tak kene dalam mata.... Aku dah muke hangin jer.... Tp xnak la marah, sbb takde la teruk sgt... Mmg la kite tau malang tak berbau, even mase anak kite bwh jagaan kite pun mcm2 bole jadi....Tp ikutkan ati mmg geram la, so aku jz membebel2 sorg2 je la cakap jgn bg main hanger lg bla bla bla.... Pastu ckp pasni jgn leka sampai xperasan ape anak aku buat bla bla bla....
Hmmm... Tu mmg style aku la kalo marah maid aku, xkan marah direct... Dok bebel sorang jer.....lg satu style aku kalo nak tegur maid aku kalo aku tak puas ati dgn keje dia aku akan buat semdiri... Contoh kalo aku dok ruang tamu and x kemas, and after sejam still camtu ko xnak amik tindakan ape2 so aku akan kemaskan sekemas2 nye.... And automatic terus maid aku panas bontot xduduk diam terus kemas...haha..... Itu adalah cara paling berbisa okeh... Aku mmg tak suke mengarah2 sgt... Ko tau keje ko kan... So pandai2 ....
Tp actually maid aku ni ok la jugak banding maid2 aku sblm ni.... Ringan tulang.... Cume kekdg tu bile time blur dia sampai ke dia ade problem ker buat hal la gak... Tp pastu ok la balik.... Macam2 hal kan...

No comments: