Sunday, January 29, 2012

Rumahku dah mcm bukan syurgaku....

Seriously aku dah mmg tahap ilang sabar dgn jiran sebelah umah... Masuk arini dah berape kali dah aku mengamuk depan umah marahkan jiran aku... But still xmakan saman....
Aku dah tahap benci, menyampah and dah xde hati nak dok sini dah.... Kalo umah ni aku just sewa seriously dah lama aku pindah.... Tp sebab umah ni umah sendiri nak taknak terpakse jugak aku tahan walaupun hakikatnye aku mmg dah tak suke dok sini...,
Siapa sanggup kalo ari2 dok bau taik anjing yg melambak2 dlm longkang... Korang sanggup???? Asal bukak pintu umah tetus menusuk idung aku cium bau tauk anjing.... Jiran aku bela 3 ekor anjing and taik hanjing2 nye tu dia just buang dlm longkang where taik tu akan mengalir ke longkang depan umah aku..,, longkang depan umah ok..... Tuan tu jz simbah air kat longkang umah aku to make sure taik anjing tu xde kat dlm longkang umah dia.... Taik anjing yg melambak tu akan terapung2 ke umah aku n stop kat betul2 dlm longkang umah aku n tak kemane2 melainkan kalo aku lak jirus air n kalo ujan... Ape ke jadah aku kene cari keje nak jirus air tetiap ari semata2 nak buang taik anjing tu... Makan berbaldi lak tu baru taik tu gerak... Sial okeh... Memang sial tahap babi....
Serious aku dah mmg ilang sabar..... Tp tak tau nak buat mcmane... Dah byk kali ckp padyu tak buat kejap dlm seminggu padtu buat balik....
Ape yg patut aku buat?????
Kalo korang korg bole accept ke org buat camtu???
Bole ke nak report polis???? Polis layan ke report remeh camni???????

Tolong !!!!!!!!!!!!!

Sent from my iPhone

No comments: