Friday, January 27, 2012

Aku kah yg salah

Kan mmg 3 ari ni hari paling melemau seluruh dunia.... Seriouss lemau okeh.... Kalo drive g keje or balik keje mmg kiri kansn org drive takat 60-80km/ j je... Sume org cam menikmati keindahan kl ni... Haha....
Bukan senang nak tgk kl ni lengang kan... So mari menikmatinye dgn penuh kegembiraan, isnin ni siap la ko stress balik on da road....
Since xde tender masuk n tahap boring n tahap mengantuk mmg melampau so tiap2 ari mmg aku balik awal... Kul 4 dah cabut balik...selamber....
Sekali arini balik awal kantoi... Haha...
Big boss kat myanmar... Sekali dia call opis cari aku... Mengelejat la aku yg dah sampai umah call dia balik dgn syara xbesalah.... Haha
Yg bestnye boss tanye aku bout tender yg dah closed....
And yg lg best boss tanye nape aku rak remind dia pasal that tender... Lorrrr... Terdiam aku jap...
Padahal dah discuss dgn dia sblm closing date last week... Tup tup dia ckp nape aku tak ingatkan dia....
Adoi.... Aku rase nak nangis hentuk pala kat meja je.... Boss, kite dah discussed dah pun, upenye boss lupe..... Adoi..... Adekah aku yg bersalah.... Huk huk....

Sent from my iPhone

No comments: