Tuesday, October 25, 2011

Update saje2

Dah lama rasenye tak update...
Bukan ape... Rase cam byk sgt bende nak kene pikir lately... Ye, aku mmg jenis yg tak renti2 fikir bende2 disekeliling aku... Pasal anak2 , pasal maid aku yg kejap ok kejap cam lain mcm.....( tu kisah aritu tu la), pasal jiran aku yg celaka ni, yg suke buang taik anjing dlm longkang n sampah kaf umah aku( see itu pun aku kene pikir ok)..... Ye la korg bygkan raik anjing tu tersangkut dpn umah aku... Dah tentu2 la baunye naik kat umah aku.... korg bole tahan????? Bole report kat polis ke???? Serious aku dah naik menyampah....
Pastu pikir pasal keje yang macam2 nih.....
Pastu lak pikir pasal period aku yg dah terlewat seminggu lebih ni.... Confident je aku buat pregnancy test pagi tadi, sekali non ado.... Hahaha...
Aku rase period aku jd tak betul ni sbb aku terlampah stress kot, sbb byk sgt bende yg aku pikir....
So aku ingt nak menengkan pikiran la... Ape yg patut aku buat ek???
K la... Nanti aku pikirkan ... ( lor... Pikir lg, hahaha)

Sent from my iPhone

No comments: