Monday, October 10, 2011

Sabar pun ade batasnye

Aku rase workload aku mmg tgh menimbun....bukan la nak cakap aku sorang je buat keje... Tp dah nama pun aku dok team project... Dah tentu2 la kene bekerja keras nak cari job.... Kalo xde job mane company nak dpt income... Bos2 ku sedang bersungguh2 nak buaf memacam... Walaupun kapal company dah mmg ade job firm utk 3 tahun... Tp kene la cari job2 lain
Ptg td meeting tender baru masuk... Meeting dgn bos and sorg lg staff project... Aku mmg dari dulu berbulu dgn mamat sorg ni... Kalo suh buat keje satu dunia dia nak bgtau yg dia tgh wat keje... Tp result hampes... Yg aku jd ilang sabar bile dia bgtau dpn bos konon dia akan buat sume tender2 yg masuk... So dia nak bgtau yg i tak payah buat pape.... And the best part is dia cam nak tunjuk yg hanye dia je yg buat keje... And seolah2 aku ni xde keje... Mmg sial okeh....and aku mmg ilang sabar... Padahal selama harini aku cam org giler siapkan tender yg belambak2 suddenly dia senang2 nak ambik keje aku n tunjuk kat boss yg aku ni cam nothing je... Ishh... Camne nan explain ek.... Tp lebih kurang gtu la citenye.......and yg buat aku bengang sbb bos cam lebih menangkan dia...aku mmg sgt2 tak kesah dia nak ambik keje aku tp kalo nak amik buat dari A-Z la... Jgn buat sekerat jln pastu aku jugak yg nak kene sudahkan... Sbb sebelum2 ni mmg itu la peel dia ni... Sume org tau
So bile aku ilang sabar aku terus call captain( dia ni actually bos aku) yg mmg dari dulu paham keje aku and dia ni yg mmg tau ape keje yg aku buat....
So sesi luahan perasaan pun bermula.... Aku ni kalo dah tahap bengang sangat air mata mmg takleh control... Masuk kali ni dah 2 kali aku meraung dengan capt.... Haha, buat malu je, dah tua2 ade hati nak nangis... Ko ingt ko comel sgt menangis2 tuh..
Tp serious aku mmg stres giler dgn perangai mamat tu.. Dia saiko aku kau2 punye.... And dia ni mmg kaki kipas.... Aku part ngipas mmg tak minat... Aircond terus, hahaha.... Ish xde la, aku mmg tak suke and tak minat ngipas2 ni....
Aku ngadu dgn capt aku tu pun sbb aku mmg dah ilang sabar....
So selepas mengadu segala capt Suruh aku bertenang and dia nak jumpe aku esok and akan bwk aku jumpe big boss utk solvekan masalah aku ......

So nantikan sambungan drama aku esok..... Tungguuuuuuuuuuu....


Sent from my iPhone

No comments: