Friday, October 14, 2011

INI LA ANTARA PUNCANYE

Semalam kan aku cite pasal bumble bee aku yg check in workshop sampai melayang2 duit aku...eh silap duit lakiku...huhu
Sendiri punye kete rosak pun laki kene bayokan...itu lah peranan suami...menolong bile isteri memerlukan bantuan...heheheu
Tp mmg sentap giler bile skali skali keluar duit melayan kete ni...ye la, aku punye monthly expenses mmg takde masuk2 pasal expenses kete nih....
Jadi bile skali kete buat hal, menggagau cari duit....huhuhu

Bende dibawah ni adalah antara punca gaji aku dah langsi.....huhu
TU la gtai tangan sgt kan....
Padahal dah tanye hubby tp dia sengap so aku beli la sendiri.....hehehe,durhaka....
Alaa...bukan la mahal sgt pun...tp tu la kalo degil taknak dgr cakap suami, ni la jadinye....ngeh ngeh ngeh....



Selain ni ade satu lg bende penting aku beli.....hahaha,inanti aku story...sbb aku suke giler bende tu and sgt2 nak share disinii...
Asyik lupe je nak snap picture bende tu...
So nanti dah ade gambarnye aku story disini...hehehe
TU je nak cite arin....Jom keje jom...
Yang tu nanti

No comments: