Thursday, October 27, 2011

TONGGANG TERBALIK

Anak2 ku si akif and aril sedang berada dikg halamanku yg terchinta bersama atok n opah and bibiknye....

Hantar diorg balik kg ari sabtu lepas....

Sebab operasi memecah2 ape yg patut didapur sedang berjalan dgn sgt lembabnye...

Hangin tul aku, mase tanye indon tu bape lama bole siap, wah confident je dia cakap seminggu dah bole siap cik, sikit je ni....

Ye aku pun rase mmg sikit giler je aku buat, tambah wet kitchen je..

Pastu tukar tiles kat dry kitchen and pasang plaster ciling...

So aku pun cakap ok la....proceed...

Tau2 dah nak masuk dua minggu tak siap2 lg.....

Hangin aku hanginnnnnnnnnnnn

Bukan ape, aku siankan si udak uting

DIa dah rindu serindu2 nye kat aku.....malam tido tak lena kata opahnye,

Pastu asyik sebut mama mamamamamama....

Mane le aku tak syahdu....

Maklum la, si udak uting ni mmg tak pernah pisah dgn aku lgsg....

Mmg susah la aku nak g bercuti mane2 nak tinggalkan budak ni nampaknye...

Si abang takde hal....mmg asyik nak suruh hantar ke kg je....

Mmg sgt manja dgn atoknye.....



Nak balik semalam tp bile pikir2 balik terpakse cancel...

Sbbnye, kalo aku balik smlm, orang tu xdpt la buat keje kat dlm umah...

So kalo tak buat keje kat dlm makin bertambah2 lambat la settlenye....

So skg ni aku tgk kerah diorg suh siapkan jugak keje dlm umah secepat mungkin....

Atleast dah siap dlm bole la aku hangkut budak2 tu balik....


Umah aku dah la mmg dah macam tongkang pecah skg ni.....

Dgn habuknye jgn cakap la.....

Pastu dgn barang2 kat dapur sume kene alih ke depan...

Dengan tak bole nak masak sbb dapur dah tunggang terbalik....

Hadoih...menci menci menci.....



No comments: