Friday, October 21, 2011

MARI MENYENTAL APE YG PATUT

Ingat tak aritu aku ade cakap nak cite pasal lg satu barang yg aku beli yg aku sgt suke tu....
Ye, tau, mesti tak ingt..hahahaha...cam la ade org baca sgt blog ko...hahahahaha
Nak letak sign "disini" tu tak reti....hahahha, tu la, org berblog nak jugak ade blog tp haram tak tau mende....hehehe

Haaa....ok la nak cite....aku beli mende dibawah ni ha....
Body scrub kat body shop....
Mase nak beli tu siap cakap sy nak scrub badan selain cocoa butter....
Ye ,walaupun aku tau scrub cocoa butter tu sgt ok tp aku sgt tak suke baunye...pernah beli skali, pakai2 terus meloya cam hapa....lepas tu plak rase lekit2 je...terus buang jer....
So orang tu advise pakai yg dibawah ni.....
Dia ckp best selling for this year....
DI antara kebaikan gune scrub ni is bau dia tak la seteruk bau cocoa butter....
Pastu org tu cakap boleh memutihkan kulit....(woowwww)
Pastu dia ckp sgt sesuai utk org yg kulit kering tp malas nak guke lotion sbb dia dah siap ade moisterizer so tak payah pakai lotion dah pastu....
Terus aku teruja la...
Sbb aku mmg umat yg paling malas pakai lotion.....beli lotion rajin...baru pakai 2-3 kali pastu terus terbiar je lotion tu sbb malas nak melumur2 badan ni.....
So end up terbuang jer lotion tu....
So aku dah sebulan pakai this scrub...pakai pun 2 kali seminggu jer and i love the result...
mmg rase sgt lembut badan lepas pakai.....
pastu mmg rase lembab je badan tp tak melekit...thats y aku suke....
And my hubby tegur kulit aku nampak putih skit.....padahal aku tak bgtau pun aku pakai mende ni...
Means da nampak ade perubahan la kan...hahahahaha
Sangat suke ok....
And yg paling aku happy sbb bile aku scratch kulit aku dgn kuku takde dah serbuk putih kuar....
Means kulit aku dah tak kering.....
Weeeeeee.....sgt suke pakai produk ni.....
So sapa yg suke juga bole try la.....

No comments: