Tuesday, March 24, 2009

WEDDING

Hari sabtu lepas sepupuku kawin. Rumah sepupuku dgn rumah parents aku dekat jer, so kirenye 2 in 1 ler..balik kg and attend wedding sekali, pastu pulak lakiku ade site visit kat ipoh...jadinye dia suh aku amik leave on monday, maka secara tak langsung segala perbelanjaan balik kg adalah free, ditangggung oleh company lakiku.......dah jimat disitu...hehehe...Hari jumaat petang kitorg dah cabut dah sbb malam tu ade makan2 family skit....rejeki jgn sekali2 di tolak...hehehe

Seperti biase aku ni kan jenis sume last minute....hadiah b4 bertolak balik baru terkial2 cari, sudahnye main grab je la.....pastu wrapping paper ler plak lupe beli, pagi tu baru ler terkial2 nak cari, suruh lakiku je pergi cari, maka ni la hasilnye

Ni la wrapping paper yg lakiku beli...korg tgk betui2.......aku hangin jer tgk..takde taste lgsg laki ku nih...sabo je aa...


Gambar pun tak banyak sbb aku sampai lepas pengantin sampai,nyaris mak aku tak membebel..hehehe, ye la, anak aku bantai tido sampai kul 11, pastu dah dia bangun baru ler aku mandi2kan dia n siap2kan dia...aku ni lak selagi anak aku tak siap selagi tu aku tak mandi...tu mmg perangai aku..hehehe

Makanye aku mencopek gambar2 dari sepupuku cum photographer on that day. sepupuku ni mmg buat part time keje nih...aku tgk slr dia siap cawan bagai....dasatttttttt....
Ni ler si photographer pada ari tu.....dia dgn bf dia photographer on that day

Ni ler gambar bersama sepupu sepupuku...ni sebahagian jer..yg lain sebokkkkkkkk menikmati makanan.....

1 comment:

faiz said...

nie mmg rasa nak gelak golek2 nieh..ada lagi wrapping paper yg rupa cenggini ek...tue la kalau dah suruh org lelaki yg beli..mmg mcm tue la rupenya..