Wednesday, March 4, 2009

SHHHHHHHOESSS

I juz bought 1 shoes yg aku tetibe berkenan semasa g jenjalan di klcc.mmg sekarang aku rajin bawak akif ke klcc sbb nak bwk dia g taman klcc tuh(,alasanku yg sudah pasti bole diterima oleh lakiku, bijak tak aku)...akif suke pergi sane....dah 2 minggu berturut aku bwk siakif g sane n tiap kali sampai sane ujan..(apekah?).so end up we went for tingkap shopping...seronok nye dapat ler mencuci mata jap...tapi sian anak mama sbb tak merasa2 lg mandi kat taman tuh....nanti la kite g lg ek(huhu...alasan lg)




kenape ek aku berkenan this kasut?i think because of the color....merah mak (first time okeh aku beli color merah, menyala lg tuh)...hehehehe, n tinggi okeh.....memang aku buang tebiat..


See...merah menyala okeh......tapi sakit kakiku pakai...benciiiii

Nak tau sebab ape aku ckp buang tebiat? ni nak citer skit..hehehehe.......Aku sebenarnye telah menamatkan zaman pakai kasut tinggi2 menjulang ni sejak aku kenal lakiku ni...nak tau nape.sebab lakiku adalah lebih rendah dariku..hehehee, jadinye untuk tidak menampakkan kerendahan itu aku pun beli kasut yg tumit yg tinggi ala2 taknak tinggi tuh...jadi takder la ketara aku ni lg tinggi dari laki aku....tapi sebenarnye lakiku tu tak kesah pun aku lg tinggi dari dia....dia no hal jer...huhu, Siap mase kitorg kawin dulu ade ler mulut2 bersuara cakap murah rezeki ni sbb aku lg tinggi. Ye ker?ishh...takdenye...pada aku rezeki sume tu dari allah...kalo dah pendek pendek je lah kan...hehehe, Kalo dulu mase aku belum kenal lakiku, mak ai...kasut tak hingat dunia, tinggi memanjang.....walaupun aku sudah cukup tinggi, tapi ntah nape suke sgt pakai yg tinggi2, nampak seksi gtuh....huhu,perasannnn.....kalo kaki tu cantik takpe gak kan.....dah melalut dah citer ku ini....berbalik ke cite kasut merah ku itu...

Today aku telah merasmikan kasut ku ini dgn perasaan berbunga2....mase mula pakai ok jer...coz aku pkai dlm kete....siap puji dlm hati (cantiknye...) hehe(syok sendiri)...

Tetapi ..................................................setelah aku sampai opis n menapak dari tempat parking ke opis..masyallah....apehal kasut ni, sakit kakiku...sampai ke lutut,peha sume sakit sbb aku dok control jalan ku, sbb aku rase kasut ni cam nak tercabut jer.....adoiii.....Tetibe nyesal beli.......
Tu la akibatnyeeeee durhaka ckp suami.....huhu (tetibe sedar diri bersalah).....Lakiku dah sound jgn la beli kalo tak perlu, tp aku kan degil, rase nak sekeh pala sendiri.....maklum ler, kasut murah jer rase cam alaaa...tak pela,bole la, ....jadi terima la akibatnyer....dush dush....adoiii...

Kene diam ni , takleh bgtau kasut ni tak selesa,kalo ckp kat lakiku mau seminggu aku kene bebel nanti. Camne nak bg selesa pakai kasut ni...mase beli rase ok jer?dah bekenan tak ok pun jadi ok kan...skg terima ler akibatnye...huhu

1 comment:

Nurhayati said...

wah cantiknya kasut.. merah makngah gitew.. hihihi

tak suka pakai heels so tak tau nak bagi comfort camne.. kalau jalan2 pakai flat or sneakers je.. ;)