Wednesday, March 25, 2009

KELETAH SI AKIF

Lately akif ade hobi baru....wanna see? Lets watch video below.....



Mase balik dari kampung aritu sepanjang jalan dalam kete dia buat camni.....abis basah lencun muke aku kene sembur dek budak akif nih.....pastu lak bile dia buat camni aku kene gelak...coz he assume dia tgh buat lawak ler kot..so biler dia buat lawak org sume kene gelak...kalo aku tak gelak siap ler dia tampo nye muke mak dia nih....jadinye aku terpakse ler buat2 gelak cam dah jadi bunyi ala ala ponti kulanak gelak dah tuh....Akif ni mmg kuat babab org. Kalo kite marah dia nak babab dia kite dulu yg kene babab dgn dia...sabo je la....paling tak tahan tuh dia mmg susah sgt nak syg org...kalo org suruh syg beria dia ngelak. kalo org g sayang dia gak haa..siap ler dia tepisnye pastu siap pang......dia kasik.....

Lakiku ckp akif ni ikut pangai dia susah nak syg org...cittt porahhhhh....

Haaa....tp akif nih ade satu masalh yg sampai skang aku tak dpt atasi lagi.air liur dia sampai skg still meleleh lg...i dunno la camner nak kasik stop air liur dia nih...ade sesape ade petua tak??

3 comments:

DaZzlingLilLy said...

thans for the birthday wish..ala tak leh nak tgk la video tu

Anna said...

ai..dah suk dah sini..tomelnyer lar...meh kat aunty ada anak dara tau!!

nydia-mama akif said...

hi anna...ok gak tu..takyah mama dia ni penat2 cari..hehehe